Bräckee, weeehoooO!

Eller?
Imorrn ska jag iaf vara där klockan elva så får dom pilla mig i halsen! JIPPIE! Jag älskar ju det så hiiiimla mycket! Men det är väl bra att dom kollar om jag behöver medicin eller inte så jag iaf får nått hopp om att det ska försvinna.
Just nu är iaf Ilmar och Gustav här och springer runt och det roliga är att Ilmar inte har skrikit än, fast brorsan är ju med nu så det kanske går bra!

Ska även se om vi kan kika in på banken i bräcke och fixa min internetbank nu när jag växt upp och blivit stor och måste fixa med mina egna pengar, opraktiskt tycker jag. Det var ju så bra då mamma gjorde det ;D

Uttråkad är jag iaf, och nu kom jag på att jag måste ju till jobbet imorrn också! Orka morgondagen säger jag bara.
Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0