FAN!

Nu är jag less på den där jävla bollen jag har i halsen! FÖRSVINN UR MITT LIV! Varför? Varför alltid du? Vad vill du mig? Har du inte gjort nog? DET RÄCKER MED HALSFLUSS NU! DÖ FÖR I HELVETE! Jag vill inte att du är där och ser äcklig ut och är obehaglig, och nu börjar du göra ont. DÖ!

Vad har jag gjort för att förtjäna denna hals? För det första så är den fet och ful på utsidan, och sen så är den invalid på insidan! NE!

Nu ska vi vara glada! Jag lever ju, : )    Men ska jag våga operera bort dom om jag får?

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

gör det! det kanske kan vara lika bra så du slipper dem! :) det är onödigt att gå å bli sjuk hela tiden bara för att du har dem kvar. Puss!

2008-08-05 @ 11:13:00
Postat av: pernilla

dom säger att det inte är så farligt, inte med tanke hur bra det blir sen, å så går man ner mkt i vikt, man får typ äta soppa as länge:D

2008-08-05 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0