Farbror doktorn.

Nu har jag varit till farbror doktorn och fått medocin! BAOTA KAPSLAR! som tur är kan man tömma dom på innehållet och äta med yougurt, vissa Karolinor är ju så känslig för tabletter. Har även fixat internetbanken och telefonbanken, fick mig en egen liten dosa så nu är jag ett steg närmare vuxenhet ; )

Halsfluss är det iaf,  Eller ja, han sa halsfluss eller körtelfeber,  men vi fick inte ta några prover för provtagarna var på lunch och vi ville inte vänta en timme till. Men körtelfeber kan vi nog ändå utesluta för jag har ju faktiskt ingen feber.

Så ni får vi hålla tummarna att jag även blir frisk ett tag den här gången med! Och hoppas att jag aldrig får halsfluss något mer, man ska ju faktiskt växa bort det.

IKVÄLL KOMMER ALEX! <3 PUSS PÅ DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0