Frågor

1. Vad innehåller den perfekta utekvällen? En massa bus och skratt!

2. Kan du nämna tre drömresmål som du vill besöka? Egypten, typ rom kanske, jag vet inte mer.

3. Vad är din favoritfilm och varför gillar du den? 50 first dates, för att den är så jävla gullig, han ger aldrig upp! Så det ska vara

4. Vad blir din du stressad och irriterad av? När jag känner att jag inte kan det jag måste göra.

5. Vad ångrar du? (Saker som du gjort eller inte gjort). Jadu, jag ångrar väl ingenting, det som hänt har gjort mig till den jag är.

6. Vilken är din absoluta älsklingsägodel? Alexander!

7. Vad är den mest ledsamma som har hänt dig?
Bra fråga? För liten då allt hände.

8. Hur ser ditt absoluta drömidealhem ut? Varma färger, hemtrevligt, inte för plottrigt osv osv.

9. Vad tycker du är roligt – vad får dig att skratta? Haha, jag skrattar åt det mesta.

10. Vad vill du att dina framtida barn ska heta? Elsa, och om det blir en pojke, Johnnie Mattias efter mina bygg idoler ; )

11. Vilken är din absoluta favoritlåt? Jag har väldigt många och så varierar dom,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0