Glamour

Nu har jag smusslat mig igenom tidningen min och fått massor av inspiration och vill tillbaka till skolan och göra allt! Måste alltså köpa mig en maskin hem faktiskt ! Vore helt toppen. Och sticka vill jag göra, men dock är jag inge bra på det, men stickat är inne i höst ska ni veta ; ) Och MYSIGT är det ju alltid med stickat!

Har även kommit fram till att tröjan jag fått av mamma som hon stickat alldeles själver också är mode till hösten, En oversize stickad tröja gör man om till en klänning och Karolina Jonsson är mera hapiface än vanligt, för jag älskar den tröjan! Nu vill jag börja skolan och visa hur jävla snygg jag är!
Måste även köpa mig en skinnjacka! Och kanske lite fuskpäls! Och tidningen har lurat mig till en massa ideer, men så kan det gå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0