Halsmandeln kan dö.

Det känns som om att den är större idag, men gör fortfarande inte ont. Den känns ju, men det brukar ju vara fullkommligt mycket värre. Har även läst på internet om det och det behöver inte vara halsfluss som jag alltid har, utan det kan gå över av sig själv, men då ska jag ta det lugnt och jag ska städa ikväll. Tur att jag har alexander med mig dit så han får göra det jobbiga, .. :D
Näe, och inte är min mammut hemma och kan säga, det är lugnt du dör inte. Och som jag sagt till mina systrar, jag är inte hypokondriker jag är rädd för sjukdomar och döden. Stor skillnad tycker då jag, för jag tror inte jag har alla sjukdomar, jag är bara fruktansvärt rädd att få dom. Även att den som är rädd för allt oftast får det......

Ååh, jag vill inte städa, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Jag vill sitta hemma och tycka synd om mig själv, kanske lipa lite också, fan jag hatar att allt ska vara i min hals! Jag kunde väl fått vara nåt annat än halsbarn, typ, halt eller vad som helst. Jag vill inte att det ska svälla i halsen! DET ÄR LÄSKIGT.

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0