Hmm,

Det där med hur man får kommentarer verkar inte vara min grej tror ja. Men skrämmande så har folket kommenterat mest då jag skrivit om utseende, hmm, vill ju inte dra upp alla mina komplex, eller egentligen! Nu tycker jag att ni ska hjälpa mig här! Kommentera och skriv det ni är mest nöjd med er själva! INGET, finns inget bra på mig och bla bla, och snälla! Alla borde kommentera, inte för min skull, utan mest för er egen :) KOM IGEN! Vad gillar ni med er själv?

Själv kan jag säga, att jag tycker jag har ett underbart vackert hår! Och min ögonfärg älskar jag, mina nektarinkinder blir till och med jag glad över och min mage är ju faktiskt jätte fin då jag ligger ner ; )
Och självklart har jag ett najs ASS!

Så kom igen, jag blir riktigt besviken om ni inte hänger på det här!

Vad gillar ni med er själva?

Kommentarer
Postat av: Jenniie

Oooh, de här gillar jag :p haha!

2008-08-04 @ 23:14:16
Postat av: Jenniie

oj, råkade trycka på enter....



jag är ganska nöjd med mina långa ögonfransar, dem ger ett snyggt lyft för ögonen ;) haha... å min rumpa och mage är faktist inte så tokig ändå, men lite skulle inte vara så dumt iaf :p hahah! å just nu så tycker jag om mina fingrar ;p



så, det får räcka för idag :p hahahaha... :)

2008-08-04 @ 23:18:09
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

ja vet ju redan att min ass gillar ju nästa alla o även ja me ;) å mitt nya hår, love it! å mina fötter i små å söta! å ja e brun :)

2008-08-05 @ 00:02:33
Postat av: Emelie

gud vad glad jag blir när du skriver sådär :) mest för att jag saknar dig så mkt..



Bara för det måste jag väl skriva om något som jag är nöjd med också.. och bara för det är jag på sämsta humöret och mitt självförtroende ligger på noll. men jag antar att det inte är ngt fel på mina ögon :) och får ofta fina komplimanger för mitt hår, så det gillar vi! :)

2008-08-05 @ 02:53:43
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: karita

Dom kommenterar ju här mer än hos mig iaf! =)

2008-08-05 @ 17:23:19
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag gillar hela dej Karolina! Du är bra. Eh, som du kanske vet är jag inte direkt pepp på mej själv. Men, jag har ganska fina naglar just nu. saknar dej! <3

2008-08-05 @ 19:45:31
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0