Mys Alex <3

Idag kommer min favorit mys! <3 Har saknat att få krama honom utan att må dåligt,. Även att han fixar the sims till sin lilla gos ;) Han är en vänlig man!
Inatt sov jag helt ok, vad kooooooooonstigt! För er som inte trodde det var medicinen! Dock har jag fortfarande inte min underbara matlust tillbaka, det känns konstigt att det står ett paket ballerina kex här och dom inte är uppätna. Helt weeeeird.
Inatt somnade jag iaf jävligt fort, orkade inte ens kolla på en halv film (: Jag var helt utmattad, iofs hade jag kanske sovit 2-3 timmar natten innan så :P Inte så konstigt kanske.

Ne Karolina Jonsson längtar fortfarande till julen...

Kommentarer
Postat av: katrine

Din favoritmys, har du flera mysar då?????

2008-08-09 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0