Ommöblering.

Idag kom jag hem från mys och började städa och möblera om för huvva så less jag var på hur det var! Och nu är jag riktigt nöjd, dock blev det tillbaka till så som det typ alltid ha varit men det verkar finnas en anledning till att jag trivs bäst med det. Och så här blev det, och den som inte förstår vad det är för något på den blåa sängen så är det fantomen! Bytte alltså även sängkläder :P Och att möbler krymper och förstoras är fullkomligt normalt! Fotöljen åkte iaf ut! Och in kom en söt stolegrunkmys som är karinas! och min matta som jag väft alldeles själver kom in också. Så nu är det rent och fint!


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Duktig du är Lina :) :p <3<3

2008-08-17 @ 19:12:51
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: syster

Fantomen blööööööder

2008-08-17 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0