Östersund.

Jappjapp, där ska man bo i några dagar och vara katt och hundvakt! Åker in med 18.28 tåget ikväll och blir där till onsdag.
Igår satt jag och klippte sönder alla våra kataloger för att finna bilder till min inspirationskälla, moodboarden till kollektionen. Tyckte jag samlade ihop bra mycket bilder : ) Nu ska dom bara passa ihop också! Har även skissat på en tröja som ska vara med i kollektionen, tror bestämt det blir en mys och gos kollekton, precis som kläderna jag använder ( :
Hittade även en superbra bild som jag kan använda till då jag ska göra Krage/Luva, på jackan min ! BRABRABRA.

Haha och inatt klockan 5 fick man lyssna till det där jävla bomlarmet, jag ska mörda dom som rörde bomfan, bara så ni vet. Låg och lyssnade på det underbara larmet ett tag och sen hjälpte det inte ens att de stängde av det för det lät ändå i mitt huvud. Lite frustrerande.

Nu ska jag packa grejor.

Kommentarer
Postat av: Jenniiiiie

du måste komma till mig något också!! <3

2008-08-31 @ 17:01:21
URL: http://http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0