Sikken stroganoff!

Igår gjorde jag min första korvstroganoff! Och jag tyckte den var bra för att vara den första ( :
Sen myste älskling och jag och kollade på project runway, bästa programmet ever iaf!
Idag bär det av till staden klockan fyra, då ska det köpas tights med stjääärnor och limpistol. Sen lagas det baconröra hos karita och sen ska jag städa! Bara tre städningar kvar sen så är det över : ) Blir faktiskt som en lättnad då jag oroar mig över att gå dit varje gång, men även har jag växt som person av det lilla jobbet. Jag tycker jag utvecklats på flera sätt under sommaren, fått lite bättre självförtroende av min älskade Alexander, provat nya saker som jag tror jag verkligen kommer uppskatta då skolan börjar och haft mitt första riktiga jobb måste ju ha förändrat något.
Får hoppas att jag en vacker dag slutar vara en stor jävla mes ( : Eller iofs så är det bara såå JAG!.  Haha...


Kommentarer
Postat av: Martina

Vi ska ha kul =) Duktig flicka, laga mat och jobba. Saknar dej, men vi ses snart<3

2008-08-22 @ 03:13:18
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0