Skola hit och skola dit.

Ville gråta imorse då väckarklockan ringde, fan vad tragiskt, men det kändes som om att jag inte sovit över huvud taget. Fy fan. Ändå pallrade jag mig dit och gjorde ingenting vettigt tycker ja, men det är för att det är så fruktansvärt tråkigt med mönsterkonstruktion. Fi faen. Sista städdagen idag iaf (: Och såklart så försvann dom en efter en eftersom ja städade, haha men förut så fanns det inte en stund då dom inte var där, så dags nu (:
Har nu ändrat koftan på beställningen till grå, får se hur länge det valet håller, dock så kommer den inte förrän vecka 41 vilket sög så jävla hårt.
Saknar min fina Alexander, hade ju iaf turen att få träffa honom idag. <3 Puss på de.
Alldeles alldeles strax är det Project runway också, får se om jag håller mig vaken under programmen då det är två på rad tills klockan 23. Woho. jobbigt, jag är så trött. Men är iaf ledig på fredag! Det är superbra!

Kommentarer
Postat av: karita

Det är meningen att skolan ska suga ibland =)

2008-08-28 @ 10:57:32
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Gunvald&Goofiz

du har ju en fin kofta använd den...

2008-08-28 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0