Tjolahopp!

Idag var det första dagen i skolan och det känns bra, dock kommer direkt den där tröttheten i huvudet, även fast vi inte ens hade "lektion" en timme. Tror det är något med PC luften. Fick även mina betyg, som skulle kommit i sommar, alla hade fått betygen utom jag. Mobbat, dock var dom ändå inget att vara stolt över, men jag hade faktiskt tänkt fixa bättre i trean. Handlade en massa igår på staden med min lilla Pernilla, råkade "tvinga" henne att köpa två sjalar ( : Själv så köpte jag Limpistol, schablongrunks, skor, linnen, hårfärg, sjal och fjoller till mitt album som jag nu kan börja med ( :

Idag råkade jag köpa en väska också, som jag kollade på igår. Den hade jättemånga fack så det är superbra!
Har ni tur så kommer det kanske bilder på allt jag köpt sen : ) Men iofs så träffar jag väl alla som läser min blogg så ni lär se det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0