Weird.

Det känns weird, men det gör det väl antagligen då man får veta att man alltid varit ett andrahandsval, och aldrig har det alltså varit konstigt att jag kännt som om att jag inte duger nog, för det var ju så det var. Jag dög inte.
Jaja skitsamma, jag har ju min underbaraste, finaste, mys Alex. Jag hoppas jag är bra nog åt honom! För ingen bättre kan jag hitta iaf. Du får mig att känna mig hel <3



Just nu funderar jag på vad jag ska kika på för film, det är aldrig lätt att välja! Aldrig heller lätt att välja vad man ska äta till filmen, haha. stackars. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Klart du är bra nog för mig.. du är bäst för mig :)<3

2008-08-11 @ 19:53:35
Postat av: Jenniiie

:/ <3<3



jag är glad att du har Alexander!

2008-08-12 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0