YEAH

1) Vad åt du till frukost?
Rostat bröd med ost och marmelad och oboy.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

Alexander
4) Vilken färg har din dator?
Jadu, grå å silver tror ja
5) När var du arg senast?
Tisdags
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Bra fråga, vi har alltid roligt i sysalen iaf (:
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Mjaa
8.) Yoga eller löpning?
Bra fråga
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Bra fråga
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Glamour
11) Favoritkaraktär i deckare?
Men hallå, vi snackar om mig här
12) Teveprogram du aldrig missar?
Finns inget jag aldrig missar. Men Project Runway är underbart
13) Vem är du avundsjuk på?
Tina
14) Din bästa revansch?
??
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Va, som om att ja har nån
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Gettestiklar
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Jadu
18.) Kaffe eller te?
TE
19) Skostorlek?
36
20) Hur ofta är du på IKEA?
Har varit där två gånger i mitt liv
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa?
Fixa ett hus åt mamma på ett eller annat sätt
Systemkamera
Symaskin + provdocka + Overlock
Och alla kläder på bik bok för tillfället. MUMS

Utmanar:
Karita, Katrine


Kommentarer
Postat av: Moan

Jaa, det är jag! :) <3

2008-08-22 @ 11:41:35
URL: http://lillamoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0