YES!

Jag gjorde det! Jag är stolt över mig själv, bara så ni vet! hahahaha

Ikväll hade jag tänkt att vara kvinna, fixa naglarna, läsa glamour, äta kex med ost och bara njuta av livet! Japp!. Plus att jag absolut ska sakna alexander en massa! Men det gör jag ju jämt då han inte är med mig : ) <3

Jag och Karita har köpt presenter till vår far idag som fyller år nästa vecka, även har jag införskaffat ett ämnesblock då jag bestämt mig att bli ett mvg barn, iaf vg barn! : )

Mor ska ringa och be om att få göra halsprov iaf, för om det är halsfluss måste jag äta medicin fast jag inte vill för annars kan det bli värre.
Så står det till för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du?

2008-08-12 @ 19:54:47
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

vad gjorde du :o :)

2008-08-12 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0