Yran.

Så gick man på yran i fredags! Det funkade, Dock tyckte jag lasse kunde ha spelat flera riktiga klassiker! Men Tvivel och om du lämnade mig nu satt som en smäck i stämbanden. dock är det ju mitt fel att jag inte lärt mig alla låtarna ;)
Säkert var underbara, dock är jag inte en vanlig tonåring så jag gillar inte höga volymer så jag och karita satte oss bakom scenen istället och satt på stenkanten och kollade ut mot vattnet och sjöng, det var supermysigt.
Det började dessvärre spöregna senare och då gav vi upp och gick hem!

Idag har jag en stor halsmandel, lite orolig, men den gör som tur är inte ont än. Känns bara obehagligt att den där lilla grunkelimojen som hänger i halsen kramas med min halsmandel! Men men, bara att hoppas att det inte blir någon halsfluss för då gråter jag rent utav.

Imorrn ska jag jobba och det ser jag inte fram emot, jag är alldeles för lat till och med för det här simpla jobbet, men men. 2000 pengar sitter fint i slutet av månaden. Vet dessvärre inte vad jag ska göra av alla mina pengar på! HAHA! funderar på att köpa en symaskin. det skulle sitta fint.

NE nu ska jag gå och krama på min finaste och mysigaste Alexander, bättre kille får man ju faktiskt leta efter <3

Kommentarer
Postat av: karita

På mig! Gör av pengarna på mig!

2008-08-03 @ 12:35:56
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0