Tjugoförsta December

Igår slappade jag hela dagen, ovanligt va? På kvällen kom Pernilla förbi och höll mig sällskap en stund sen gick hon hem vid tolv och jag började då slå in julklappar. Karolina gick sedan och la sig och hörde alla tänkbara ljud som skulle kunna vara nåt olämpligt. HATE IT! men jag lever och det var ingen mördare i huset. grattis. Jag gillar inte att sova ensam.



Det har fan varit dissa Karolina dagen idag! VAD BRA! SÅ JÄVLA KUL DET ÄR ATT LEVA ALLTSÅ! SKITKUL! nu dör ja.

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha bäst man komenterar nu när du skrivit lesseninlägg ;D Så nu har du iaf fått en komentar på ett sånt inlägg:P

2008-12-21 @ 19:07:04
Postat av: syster nr 1

inte vi dissade dig.....

2008-12-22 @ 09:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0