Fan vad trist.

Faan, det är sjukt fint väder men det är så jävla trist att vara ute ensam, vad gör man? :( LESS!
Har dock varit duktig idag, tvättat min första tvätt i tvättmaskin alldeles ensam! HAHA. Stolt...
Nån gång ska jag också bli stor.

Och nu kom det nån, och jag vart glad. Så var det pappa.... FULL, körande i bil! ATT HAN FAN INTE SKÄMS! Jag skäms, jag vill inte ha en pappa som inte ens kan ta hand om sig själv, visst att han inte kan ta hand om sina barn, men vi klarar oss, MEN HAN? va fan! Efter alla misstag? LÄR HAN SIG ALDRIG!??? Fan vad besviken jag blir, ensam.  Vill bara slå nån.
Och efter den där don't drink and drive filmen vi fick se så är det ju inte bättre, han riskerar ju inte bara sitt eget liv.
Fan vad arg jag blir.. FAN!.

Ne jag ska sluta klaga, det är underbart väder och jag är ledig imorgon!
Jag har ett bra liv, bara ingen att dela det med.

Jag och Smulan ska gå och bada, hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

trisst att det är så :/ men imorgon skall vi äga smutsen! ;) hehe

2008-06-01 @ 21:56:46
Postat av: Anonym

sgfasghsf

2008-06-01 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0