Jobb,

Snart ska jag gå ut med smulan för att sedan äta och åka in till staden för att jobba, fortfarade nervös för att gå dit men det ska nog gå bra, ska även åka tåg hem idag och jag som är lite rädd får tåg. Får hoppas tåget stannar i Pilis, det står ju att det ska göra det men, som sagt, jag litar inte på tåg. Jag flyger hellre flygplan än åker tåg. Är man konstig då?
Vet inte heller vad jag ska äta eftersom jag är för lat att laga nåt vettigt, får se vad det blir, kanske inte äter hemma alls utan tar nåt i staden, men då blire ju bara nå slafs. hmm.

Hoppas även Karita följer med hem, men hon vägrar ju lyssna på lilla Lina, men bara för att jag är liten betyder det inte att jag inte har rätt, för hon behöver komma hem! Och jag hjälper ju henne sen med lägenheten.

Jaja, nu ska jag klura ut vad jag ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0