Midsommar!

Midsommar firades först med att gå till pilis midsommarfirande och jag tävlade lite med pernilla och kristian, dom hade även med den lilla prick prinsen :P eller vad dom kalla han :D  :)
Sedan bar det av till Ängsmon till Eddie på kalas! Där var det massa folk :D Det var trevligt :)

Så Igår skulle det firas med famlijen och jag liftade hem från Eddie med Karita och Christoffer så var folket här redan då jag kom hem, det grillades och dracks. Alla var klena och drog hem tidigt, men Vi hemma satt uppe till halv fem! och jag har världens bästa mor, vad hon än tror! Det går inte beskriva hur underbar hon är! Och så mkt skit hon fått. Stark kvinna.

Nu är jag trött igen! Jag behöver verkligen sova ut ordentligt, blir nog tidigt ikväll alltså.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0