Några dagar i ängsmon!

Nu har jag varit med Eddie och Ryss i tre dagar :D Sovit hos Eddie i två nätter och massa skojj har det varit, dock är jag en trött kvinna!

I förrgår fick jag och Ryss vänta ensamma i ängsmon på att Eddie skulle komma hem från jobbet, så vi gick omkring och lekte på en massa olika lekplatser! XD roligast var att gunga gungbräda :P Sen då Eddie kom hem så åt vi lite scones som var hur goda som helst och sen så lekte vi lite mer med Eddie. Ryss och Eddie spelade även invalidbasket! XD

Sen igår så kom även Tobias och Glenn och gjorde oss sällskap i vårat lekande! Då åkte vi linbana och höll på. Även att jag åkte en DYNGBLÖT ruschkana för att Eddie jaga mig XD Sen var jag ganska blöt. Vi kolla även på massa film!

En bra sammanfattning på de här dagarna! Dom som har tur kan få filmen då Glenn åker linbana på ryss axlar,

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag som bor mitt i själva ängsmon :P ni lekte säker mitt unanför vårat hus:P

2008-06-19 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0