OJ!

Jag tror, ne, så kan det inte vara. Men, .  Jadu, Lina funderar, och Lina kommer inte fram till något :) det lär ju märkas.

Har varit på ljusparty idag och kommit fram till att mitt hus kommer fyllas med ljus då jag blir stor. Och bara därför vill jag bli stor nu, inte för att få ansvar eller nåt. Bara att få inreda och göra något till bara mitt. Jag är nyfiken på hur mitt hem skulle se ut om jag fick bestämma helt själv. Hmm jaa..

Idag tänkte jag äta äggfrukost men icke, mamma väckte mig halv två å fråga om jag skulle med på det där ljuspartyt! HALV TVÅ? det var längesen jag sov så länge faktiskt. Jag vart förvånad
Det får bli äggfrukost imorgon istället (: EFTERSOM jag är ledig :D Dock ska jag jobba imorgon så, det blir att gå ut med smulan tidigt och åka in med  bussen klockan 5. Det suger faktiskt att det inte går någon buss hem från stan mellan 6 och 10, för då är jag inne halv sex då kanske och städar kanske till sju? Vad ska jag göra sen då? aja, så är det ( :

Kommentarer
Postat av: Jennie

du är med mig!?! :D

2008-06-09 @ 22:05:14
Postat av: Jennie

du kan vara med mig"!!

2008-06-09 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0