SOL!

Idag hade vi idrott med betygsnack, OCH JAG, KAROLINA JONSSON hataren av idrott fick faktan att om vi hade haft idrott ett halvår till med denna läraren så hade jag fått vg! VG? jag har alltid haft ig varning i princip, förstår ni hur stort det är för mig? YEAAA! Stolt som få, dock att det inte kommer stå på betyget men jag vet ju om att jag egentligen är ett vg :) Känns dock konstigt att man kan säga att om man skulle haft ett halvår till så skulle jag få det, jag som nyss haft matte B Kan ju tycka att hon kan räkna lite sannolikhetslära :D HAHA! :D
Bara vad jag tycker iaf.

Och nåt jag vet, är att jag dessutom har fulaste solbrännan i stan! FIFAN VAD FULT, och vad fort man bränner sig i nysolen alltså :O Vart faktiskt chockad. Och nu SVIDERE! Insmord med rosa kylsalva eller vad det heter också, snyggt. Jättesnyggt.

Ne, på nåt sätt känner jag att jag måste prata lite mer med paula om mitt betyg, det känns fel. Att jag haft chansen liksom, men får det inte för att jag råkade ha fel lärare i tre terminer, känns fucking fel. Lite besviken men samtidigt jävligt stolt.

Kommentarer
Postat av: katrine

stolt

2008-06-03 @ 22:01:44
Postat av: pernilla

jag e nog stoltast!!!!!!! <3<3

2008-06-03 @ 23:12:08
Postat av: Jennie

åååh va roligt :D

2008-06-03 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0