SOMMARLOV!

Idag var en bra dag :) Dock var Lina TRÖTTAST. men jag överlevde dagen, gjorde dock inte heller nåt vettigt idag :D Och därför har jag nu sommarlov för vi har ändå inget vettigt att göra :D WIIEE! <3

Sen så fick jag även reda på att jag har GODKÄNT i matte B! OCH GISSA NÅN SOM BLEV GLAD? Som jag har gruvat mig över det där, och jag måste faktiskt tacka Katrine så grymt mycket för hjälpen med matten, du anar inte hur glad jag är att jag har dig! <3 TACK!



Efter skolan sprang vi till bussen (Martina, jag och Emelie) för att bege sig hem till Emelie vi träffade Ryss på vägen som precis haft körlektion, sedan gick vi och köpte fika och drog till Emelie och åt! OCH DÄRMED kom jag precis på att jag har en daim i väskan ! YES!
Emelie hade en riktigt söt liten lya och det var trevligt att få vara med er tjejer :)
Efter Emelie visit så drog jag till jobbet för att skynda mig att jobba så jag kunde åka hem kvart över sex och vila, var så JÄDRANS trött och jag ville bara kräkas på bussen, skulle egentligen hunnit träffa Glenn därimellan, men han var så snäll och lät mig åka hem och vila. Dock träffade jag en EDDIE på busstorget :)

När jag väl var hemma så gjorde jag fika (Nyponsoppa och skorpor) Sen så somnade jag gott i sängen till åtta och nu är jag uppe igen :)

Kommentarer
Postat av: karita

Men vad Katrine ser konstig ut?!?! =)

2008-06-12 @ 13:30:12
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Emelie

de va kul att du ville komma ^^

2008-06-12 @ 21:52:06
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0