Stääädaaaa

Idag började dagen med att göra äggfrukost till min lilla storasyster som begärde det :) Sen så börjades det städas i badrummet och det spred sig utåt! Har även möblerat om uppe i hallen och jag tyckte det blev mycket bättre faktiskt :)
Imorgon är det skola igen och jag kommer aldrig ta mig upp tror ja :P Idag vaknade vi klockan tolv, så ska jag upp klockan sex imorgon? :P Efter skolan blire iaf att hänga med Emelie och kolla på den nya lägenheten :) och sedan städa, vilket jag inte ser fram emot, får se om jag klarar åka tåg hem sen då :P
Nu ska jag bara svulla och sjunga lite falskt, den underbaraste sysselsättningen som finns XD HAHA :P

Älska mig, sakna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0