Staden,

Ikväll bär det av till staden för att umgås med min kära storasyster! :) Det ska bli trevligt.
Har nyss gått på promenad med min andra kära storasyster Katrine och hennes snuskiga pojkvän som även är väldigt elak mot smulan. Men hur illa smulan än luktar så är hon ändå alltid den bästa! <3
Nu sitter jag och äter min färdigmat och ska sedan duscha för att bege mig till tåget som går 18.28, ja just de, jag ska åka tåååg!
Det lär ju märkas om jag överlever eller inte. Men usch!
Vart har min tågfobi kommit ifrån?

Ne nu ska jag äta klart och sjunga lite.

Kommentarer
Postat av: katrine

Haha där fick han ;)

2008-06-14 @ 17:23:24
Postat av: Jennie

Duktiga Liiinaa :) Du kommer överleva :P <3

2008-06-14 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0