Studenten, haha!

Jadu, det var roligt, sen tråkigt sen skitkul, sen ville Lina hem! XD
Kul hade jag mest iaf :) Var dock förbannad där ett tag men det gick över sen :)
Tack alla mina underbara vänner för att ni tillbringade kvällen med mig <3 Prickar i himlen ska ni ha! Och det vet ni!

Roligast var nog då jag och Malin tog tag i en kille som vi trodde var en annan, jag greppa runt magen typ å Malin tog han på röven, å så vände han sig om, och glodde som ett fån! DET VAR INTE HAN XD HAHAHA! Vi sprang därifrån sen..

Läskigast vet dom som var med var det va XD haha..

Roligt och kolla på flaken också, man blir så sugen på att ta studenten, men nu är det bara ett år kvar :)
Alla är så glaaada! :D



Kommentarer
Postat av: Jennie

Puss på dig! Nästa år är det VÅRAT ÅR :D <3

2008-06-06 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0