Kom vatten kom!

Inget vatten har vi och jag vill duscha och kunna spola i toaletten. Livet är fan inte lätt! XD Hoppas bara att det kommer tillbaka till ikväll då Eddie ska komma hit och vara med mig, och om vattnet inte är tillbaka så kan vi inte sova här för det blir SVINKALLT! Bajs.
Jag har iaf beställt ett hm kort XD fråga mig inte varför jag inte blivit medlem förut för fan vad jag skulle tjänat på det då jag handlar där som en tok :P Så fort vi får ett erbjudande eller rabatt så ska jag beställa därifrån iaf ;D YEAH! Massor också! men måste ju som sagt välja ut kanske hälften av allt jag vill ha :P

Jag fryser, men vill inte klä på mig förrän jag duschat! JÄVLA VATTEN!

Kommentarer
Postat av: karro

fin blogg =)

och världens bästa namn, haha ;D

2009-01-04 @ 20:45:04
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: karro

haha =D

2009-01-04 @ 23:23:19
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0